Sunshine


En bild från när vi precis hade skaffat Zeke, herregud så liten han var ^^


Idag skiner solen och jag hoppas att den fortsätter göra det heeeela dagen och kvällen.
Vi ska ju iväg på kräftfiske idag och då är det inte så roligt om det regnar.
Snart ska jag bara iväg och jobba lite, sen blir det hem för att packa alla grejer som ska med.
När älskling kommer hem vid fyra så ska vi packa in oss i bilen och sticka direkt.
Kommer att ha kameran med mig så det kommer bilder i helgen om någon är nyfiken på hur vi hade det :)
Men nu ska jag slänga i mig lite frukost.

CIao !

Kommentarer
Postat av: erica N O S E C R E T S

åååå vilken sööötnos!!

2009-08-17 @ 20:11:00
URL: http://nosecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0