Still sick

mår fortfarande inget vidare, så det blev inget jobb idag och antagligen inget jobb imorgon.
hatar att missa pengar men behöver kroppen vila så måste man ju lyssna på den.
har tillbringat dagen i soffan, så sjukt tråkigt.
går inga roliga program på dagarna :(
men förhoppningsvis så ska mamma och lillebror otto komma förbi med en video som jag ska få.
så då kan jag titta på alla vhs filmer som ligger o skräpar här hemma.
Jonna <3 disney film ^^
älskar att kolla på dom och minnas hur det kändes när man var liten.

nu ska jag strax gå en runda med lilla zeke.
älskling är inte hemma än för han skulle hjälpa någon efter jobbet.
så får väl se när han trillar in här hemma.
saknar honom iaf, vill att han ska pyssla om mig lite ;)

men nu ska jag slita mig från datorn.


Ciao !



En bild som jag tog när jag och mina älsklingar var på sundet i söndags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0