Intresserad av en gratis fotobok ?


Jag har länge velat göra en fotobok med mina favorit bilder i.
På något sätt så är det mycket roligare att titta på bilderna i tex en fotobok än att se dom på en dataskärm.
Att kunna visa upp sina bilder på ett vacket sätt i en fotobok med hög kvalité.
Genom att skriva och tipsa om de fina fotoböckerna som finns hos fuji så kan man få en gratis.
För att  komma till sidan och läsa om hur du kan göra för att få en egen fotobok klicka in på länken här: www.fujidirekt.se/fotobok
Om jag har fattat det hela rätt så börjar det med att man laddar ner ett program från hemsidan.
Sedan så lägger man in de bilder som man vill ha och man kan även beskära dem och lägga på olika effekter.
Det finns massor av fina bilder där de visar olika exempel på fotoböcker.
Genom att titta på bilderna så fick jag massor av inspiritation till vad jag vill göra och även om man inte känner att man själv kommer ha nytta av en fotobok så kan man ju ge bort den som en personlig gåva.
Jag skulle bli superglad för en sådan och jag vet många i min omgivning som också skulle älska att få en fotobok i present.
Så om ni som jag har massor av bilder som ni gärna vill göra något vackert av, gå in på sidan och kika lite.



Här är ett exempel på en fotobok från hemsidan :)

Kommentarer
Postat av: allex

ja jag har osså funderat på en fotobok, det verkar jätte bra och man slipper sitta o pilla in fotoalbum.



asså innan brydde jag mig inte om jag såg dom på datan (bilderna), men när vi fick dom utskriva nu. alltså en hel annan grej! bilderna kommer till liv på ett helt annat sätt!



sv: nej var inte avundsjuk! ta tag i dina egna drömmar, allt går bara man vill :) <3

2009-08-24 @ 18:21:41
URL: http://rewindthevideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0