Hemma efter jobbet

Nu är jag hemma efter mycket slit på jobbet.
Eftersom det inte blev så mycket vila i helgen så är jag rätt seg idag kan jag tala om.
Vi var ju och fiskade kräftor i fredags och då var vi uppe till ungefär ett.
Jag gick iaf och la mig då eftersom mamma ringde mig precis när vi kommit ut till ön och frågade om jag kunde ta bilder upp på taxi dagen efter.
Dom firade nämligen att taxi hade 70 års jubileum. 
Killen som skulle fotograferat hade fått ryggskott så jag fick hoppa in för en liten peng.
Men det blev ju inte så mycket vila på lördagen då eftersom jag var på taxi från det att vi kom hem till växjö vid cirka 11 fram tills kl 16.

Så igår försökte jag verkligen att koppla av och vila.
Men när man vet att man inte har fått tillräckligt med sömn osv så är det sjukt svårt att slappna av.
Man känner i hela kroppen att man kommer vara trött på jobbet och därför kan man inte vila ordentligt.
Underbart eller hur ? ^^
Haha, nej jag ska sluta klaga nu.

Resten av dagen ska jag ägna åt att försöka få lite ordning på både lägenheten och mig själv.
Ska börja med lite mat i magen nu.
Sedan blir det disk osv.
Efter det ska jag gå en lång promenad med lilla Zeke.
Måste även plugga lite teori och fixa lite inför min körlektion imorgon.

Jaja, lika bra att sätta igång :)

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0