Har ni saknat mig ? ;)

Äntligen har jag tagit tag i det och skriver nu ett nytt blogginlägg.
Det har varit så mycket tankar och problem som skulle lösas de här veckorna, och nu tillslut så börjar jag se ljuset i tunneln.

För nu har lillebror otto erbjudit sig att vara hundvakt på dagarna när vi jobbar så att vi slipper elaka jävla grannar som klagar till hyresvärden. (Han hade ylat i två dagar och det var första gången som han var ensam hemma, man tycker att vuxna människor skulle kunna prata med oss om det men det är väl roligare att ringa till hyresvärden)

Jag ska börja med körlektioner nästa vecka efter ett uppehåll nu när körskolan hade semesterstängt.

Älskling har börjat på sitt nya jobb, och han trivs verkligen med både arbetsuppgifter och arbetskamrater :)

Så nu börjar livet sakta men säkert ordna upp sig.

Förresten så har vi bokat en stuga i närheten av kalmar som vi ska åka till i oktober.
Det är nära stranden och vacker natur, det finns en eldstad och vi ska bara mysa galet mycket i 4 dagar.
Jag längtar kan jag bara säga :D

Imorgon så blir det jobb på förmiddagen, sedan så ska eftermiddagen tillbringas tillsammans med lillebror, hans flickvän och tobias såklart.
Vi ska handla allt som vi behöver tills på fredag för då ska vi åka till farfar och fiska kräftor.
Hoppas att det blir helt okej väder eftersom vi ska ut till en ö och sova där i tält osv.
Undrar hur det ska gå för det här stackars betongbarnet, men jag har ju såklart Zeke med mig och älsklingen får såklart sova i tältet tillsammans med mig och min vakthund ^^


Men nu blir det lite popcorn och mys i soffan, och sen krypa ner i vår underbar säng.

Ciao !





Slänger upp en bild som jag tagit på lillebror otto och hans otroligt vackra flickvän. Visst är dom ett vackert par ? :)

Kommentarer
Postat av: Emma bloggar om ångesten - vardag - samboliv - mode

Ja visst så kan man tänka, men samtidigt så kan man spara någon krona så gör iaf jag gärna det :)



2009-08-13 @ 13:47:47
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

De kommer bli otroligt skönt att åka iväg 4 dagar i oktober med dig gumman och vargen:) PUSS PUSS

2009-08-13 @ 19:10:57
Postat av: Rebekah

Awww så gulligt :D

2009-08-18 @ 16:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0