Bilder mitt i natten





Fyra bilder som jag tog nyss :)


Snart så ska vi iväg och hämta älsklings pappa som är på personalfest.
Vi har ju varit hundvakter idag till hans lilla hund och det märks verkligen hur mycket Zeke gillar att ha en kompis att leka med.
Så idag när älskling pratade om att vi borde skaffa en till hund någon gång framåt i tiden (när vi har mer plats + pengar osv) så blev jag så grymt lycklig.
Jag är världens största djurälskare och skulle gärna ha hur många djur som helst.
Så i framtiden blir det nog en vovve till.

Men nu ska jag springa o kolla så att inte min babe somnar i soffan, det är ju trots allt han som ska köra eftersom jag fortfarande håller på och kämpar med mitt körkort.

Hoppas att alla haft en trevlig kväll !

Ciao och godnatt ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jodå bra, ska krypa till sängs nu, i morgon ska vi åka till kalmar för lite shopping :D

kramar

2009-08-23 @ 00:26:39
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Hajen

Oj, vad stor voven blivit. :O

2009-08-23 @ 00:36:29
URL: http://sharkinboots.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0