Äntligen fredag imorgon


Bjuder på ännu en vacker bild på Rebekah från vår lilla fotostund i tisdags :)



Ska verkligen bli så grymt skönt med helg nu.
Eftersom det inte kändes som att jag vilade något alls förra helgen.
Ska åtminstone bli lite övningskörning, pluggning av körkortsteori och lite andra nöjen med såklart.
Men nu tror jag att det är dags för mig att lägga mig.
Ska börja på en ny bok idag, " Det ska bli ett nöje att döda dig" av Magdalena Graaf.
Har hört mycket bra om den, så hoppas att den håller mig vaken en liten stund till.

Sov gott !

Kommentarer
Postat av: Otto

Min vackra fliclvän :D <333

2009-08-20 @ 23:28:00
Postat av: Rebekah

Åh vad fin :) Har aldrig blivit så nöjd med bilder på mig som när du tar dem!

2009-08-20 @ 23:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0