Weekend i Göteborg


Jag orkar inte med nått långt inlägg så jag ångrar mig här och skriver lite mer kortfattat om vår underbara helg.
På fredagen så bar det iväg här från växjö vid kl 9 på morgonen.
Vi var framme i Göteborg vid ett tiden och snurrade runt lite på jakt efter hotellet.
Tillslut efter lite beskrivningar från en riktigt göteborgare som "enna visste var de låg" och en kille som lät nästan precis som tony irving i lets dance så kom vi fram till hotellet.
Iaf så slängde vi av oss väskorna och begav oss till nordstan där vi träffade rebecka.
Lillebrors flickvän.
Sedan så spenderades resten av dagen där med att undersöka alla roliga affärer och shoppa loss lite.
På kvällen så åt vi gott på hotellet och sen myste vi i sängen.

Lördagen började med ett besök på universeum.
Jag så glad eftersom jag hade med mig kameran och tog jätte mycket fina bilder på djuren.
En av dom som ni ser här i inlägget.
Resten finns på min fotoblogg som ni hittar i mina länkar.
Iaf så efter universeum så blev det mer shopping.
Jag fick med mig en del hem som bland annat: ett par skor, en ny mascara, en klänning  och lite härliga hårprodukter :)
Älskling hittade en hel del snyggt han med, bland annat ett par skor och en jacka.
På kvällen så var vi ute på en kina restaurang och åt jätte god mat.
Sen så blev det ännu mer mys när vi kom tillbaka till hotellet.

Söndagen blev det lite fika och sen begav vi oss hem.
Sååå.. det var allt tror jag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0