Summertime




Idag är det sol och varmt ute.
Vad mer behövs för att man ska bli glad i hela kroppen ? :)
Jag är kanske inte på mitt absolut bästa humör idag men jag jobbar på det och försöker tänka positivt.
Snart ska jag iväg till arbetsförmedlingen på möte och sen ska jag ta bussen hem.
Rätt skönt att kunna sitta på bussen en stund med mp3:n.
När jag kommer hem så blir det promenix och sen måste jag förbereda inför Göteborgs resan.
Imorgon så hinner jag nämligen inte.
Jag jobbar först mina två timmar på hovshaga bibliotek och sen så ska jag upp till värendsvallen och jobba där fram tills kl 16.
Efter det så blir det att åka direkt till teorilektionen på trafikskolan till kl 18:20.
Så imorgon kväll kommer jag vara död :P
Men man tackar ju inte nej till pengarna som man tjänar.

Men på fredag så bär det ju äntligen av till Göteborg och vår mys helg <3
Så ikväll blir det att packa ner lite vad jag ska ha med mig och bränna lite skivor att ha i bilen osv.
Måste fundera lite på dricka o mat som man kan knapra på under resans gång med.
Men nu ska jag vila lite innan vi ska iväg.
Om någon har några bra musik tips så skriva gärna !
Skulle va roligt med lite ny bra musik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0