Start i backe

Det är vad jag precis har gått igenom på min körlektion.
Tycker att det gick helt okej med tanke på att jag hade huvudvärk och inte sovit särskilt mycket i helgen.
Så nöjd med lektionen är jag allt ändå :)

Nu har jag slängt i mig lite mat och två alvedon så förhoppningsvis så släpper huvudvärken nu.
Har jobbat min första dag på mitt "sommarjobb" också.
Det är ju inte riktigt ett sommar jobb eftersom det börjar nu och håller på tills i septemeber men iaf.
Var ute i solen en del och det visar sig nu eftersom jag är röd som en kräfta i ansiktet.
Men det är klart, jag som är så blek jämt brukar bli röd innan jag blir brun ^^

Älskling slutar snart och då ska vi iväg och storhandla eftersom lönen äntligen har ramlat in på kontot.
Hoppas att alla har en bra dag i det fina vädret :)

Kommentarer
Postat av: martina

vad är det för jobb...? :)

2009-04-29 @ 11:03:23
URL: http://magotsuku.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0