Powerwalk


Nu har jag blivit medlem på sidan tappa.se
Det är en sida som hjälper till att räkna ut hur många steg man tex ska gå varje dag för att förbränna fett.
Verkar jätte bra och nu är jag medlem i en månad på prov och om det inte verkar bra så förlänger jag inte medlemskapet.
Man fick även en stegräknare på köpet så nu jäklar ska jag utmana mig själv och gå massor varje dag.
Så ska vi se om jag inte äntligen kan komma i form som jag velat så länge.
Nu kommer snart älskling hem och då blir det promenad i det UNDERBARA vädret.
I love it ! :)

Kommentarer
Postat av: allex

Ohhh är sidan bra? funkar det :D o vad kostar det?

2009-04-13 @ 21:17:55
URL: http://rewindthevideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0