Ny blogg design

Och denna gången så är det faktiskt jag som har fixat den själv ^^
Kanske inte den snyggaste bloggen som finns men man måste ju öva för att bli duktig och jag tycker faktiskt att det blev ganska nice :)
Nu ska jag sätta mig och försöka hjälpa min vän Charlie med sin blogg.
Och om ni undrar varför jag sitter här en fredagskväll och donar med det här så är det för att min fina älskling har övergivit mig och åkt till en lumparkompis i malmö.

Men nu ska jag sätta igång, hoppas alla har haft en underbar fredag i det fina vädret <3

Kommentarer
Postat av: Hajen.

Jätte fint!

(Ett tips bara, ta bort den orangea texten. Finns i inställningar tror jag.)

2009-04-24 @ 22:33:34
URL: http://sharkinboots.blogspot.com
Postat av: Anonym

tack darlo <3

ledsen för det med geisha :( men det är som du säger.. man gör det som är bäst för djuren

2009-04-25 @ 19:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0