Nu är snart påskhelgen här

Ännu en vecka börjar gå mot sitt slut.
Skönt :) 
Hoppas dock att det fina vår vädret och solen kommer tillbaka nu när man är ledig.
Skulle ju inte vara fel att sitta på balkongen och sola.
Annars så funderar vi på att dra ihop lite fest här hemma på lördag kanske om någon skulle vara intresserad ^^

Lördagen ska ju även spenderas i jönköping under dagen eftersom vi ska till Elmia och bilmässan.
Ska bli jätte roligt att få fota alla sjukt snygga bilar som kommer dit.
Får se om det bara blir jag,älskling och älsklings pappa eller om lillebror otto följer med.

Sen blir det lite påskmat hemma hos mormor och morfar på söndag och det tackar man ju aldrig nej till :)

Idag har jag jobbat, passat wilma ett par timmar, varit ute och promenerat både ensam och med älskling.
Så nu är jag ganska trött.
Har även hunnit läsa ut en jätte bra bok som heter "snabba cash"
Om ni inte har läst den så gör det för den är sååå bra och det är verkligen svårt att lägga ner den.
Nu ska jag snart börja på ännu en bok av samma författare.
Nästa bok heter "aldrig fucka ur" och är upplagd på samma sätt som den första.
Man får följa olika personer i sina liv och hur de påverkar varandra osv.
Men innan den boken så ska jag läsa klart "den långa vägen ut ur helvetet" som är marilyn mansons självbiografi.
Började med den idag och den verkar jätte bra.

Men nu ska jag ta mig en knäckebrödsmacka och sen blir det lite mys i soffan med babe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0