Lång dag

Nu börjar jag bli riktigt trött.
Dagen har varit lång men helt okej och jag är inte så trött som jag trodde att jag skulle vara ^^
Imorgon så bär det av mot Göteborg med älskling o lillebror i bilen.
Kommer säkert bli en trevlig resa och en underbar helg med världens bästa kille <3
Bo på hotell, mysa och bara njuta av att vara lediga och tillsammans i en så vacker stad.
Men nu är det dags att packa och fixa lite inför imorgon.
Blir inget bloggande före hemkomsten men då kommer det finns mycket att berätta och bilder på mycket :)

Hoppas att alla får en bra helg.
Ciao :D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ha en bra helg nu sötbollen<3! ^^

2009-04-02 @ 23:15:58
Postat av: B E L L A ♥

Jätte fin blogg;D

Vad använder du för program när du gör headern ?

Jag frågar för att jag gör ett test vilket program som används mest.. Om du undrar!

2009-04-05 @ 12:13:05
URL: http://bellaros.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg blogg:) läs gärna om mitt liv som strippa i stockholm och i amsterdam, kram!

2009-04-19 @ 22:00:02
URL: http://kolomiyka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0