Im back

Nu under påsken så har jag bara njutit av att vara ledig och umgås med familjen :)
Det har blivit en massa trevliga stunder med prat, skratt och mat ^^
Att solen har legat på för det mesta klagar vi inte heller på.
Nu måste vi bara fixa lite möbler till balkongen så att vi kan sitta där och sola.

Det har även blivit en hel del övningskörning och det går bara bättre och bättre.
Till slutet av sommaren så hoppas jag på att körkortet ska vara fixat.

Idag så har jag jobbat och sen har resten av dagen spenderats med mamma som varit ledig.
Vi har övningskört, pratat, varit ute o gått och en massa mer :)
Underbar dag med ännu mer solsken.
Nu så kommer snart älskling och hämtar mig här hemma hos mor och far.
Sen ska vi till en bilaffär och kollla lite på den bil som vi troligen ska köpa nån gång detta året ^^

Men nu ska jag kila !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0