Heartbreaking


Solen skiner och det känns som sommar ute.
Jag har varit ute med wilma på promenad och solat på balkongen.
Ändå känns mitt hjärta tungt eftersom min lilla geisha kanske flyttar idag :(
Älskling och jag har förstått nu att det inte funkar att ha henne här hos oss tyvärr.
Hon vill bara ut hela tiden, hon trivs inte här i lägenheten.
Det enda hon gör är att stå vid dörren och hoppa på handtaget för att försöka rymma.
Det känns elakt att hålla henne inne när hon helt klart skulle må mycket bättre på landet.
Sen är det ju självklart också min allergi som spelar in, det är ju bättre för min allergi med en katt istället för två.

Men det spelar ingen roll hur mycket goda argument det finns för att lämna bort henne så gör det ändå ont i mig.
Jag älskar denna katt och kommer sakna henne så hemskt mycket när hon flyttar.
Men jag vill att hon ska må bra och kommer till ett ställe där hon har både kärlek och frihet.
Så idag ska pappa och jag åka ut till lenhovda och träffa en familj som kanske kan ta emot henne om hon går ihop med deras hund.
Vi får se hur det går.
Men nu ska jag iaf passa på att mysa så mycket som möjligt med henne och skämma bort henne lite extra.

Älskade geisha <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

usch gumman :( hoppas det går bra<3

2009-04-25 @ 19:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0