Yay ! :)

Igår så kom älskling äntligen hem igen :)
Vi åt muffins och myste hela eftermiddagen/kvällen.
Jag skulle ha lagt upp en bild på hur muffinsen blev men eftersom min dator inte vill samarbeta och ladda upp bilden så får det vänta tills en annan dag. 
Kommer lägga upp receptet också för dom är hur goda som helst !
Gjorde några i torsdags som jag skickade med mamma upp till taxi och där blev dom uppskattade.

Idag så har vi tvättat lite, varit och hälsat på i furuby, lagat mat och så har vi fått reda på att vi kanske kan flytta till en större lägenhet :D 
Älsklings pappa hade träffat en kille som hade en 2:a och en 3:a som han ville hyra ut i Öjaby.
Så imorgon ska vi dit och titta på hur dom ser ut, och om någon av dom två passar det vi vill ha så kommer vi att flytta dit inom 3 månader !
Jag hoppas verkligen att det är fina lägenheter, för vi var och tittade på området där dom ligger idag och det är super fint.
Det är ju dock lite långt från stan men då blir jag ännu mer taggad inför att ta mitt förbaskade körkort nån gång :P
Jag måste ju verkligen söka jobb som en galning nu också eftersom hyran kommer bli ganska mycket högre än den vi har nu.
Men det är det värt om lägenheten är riktigt fin + att vi kommer få diskmaskin och tvättmaskin :)
Jo vi är ganska hoppfulla och glada just nu.
Uppdaterar imorgon när vi varit och tittat !
Nu är det dags att laga tacopaj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0