Tröttis

aj aj aj, nu har jag träningsvärk i benen och skavsår på mina hälar ^^
haha, jag är så duktig på att ta fel skor när jag ska ut och vandra.
men jag hoppas att det går över snart.
Promenaden var iaf mycket trevlig som vanligt med lollo :)
Efter ungefär halva rundan så blev vi nästan överkörda av en cykel.
Det visade sig vara lollos pojkvän Axel, han var väldigt trevlig han också.
Roligt att få träffa honom, och väldigt bra att lollo har hittat en så mysig pojke.
Det tycker vi om :)

men nu ska jag tillbringa kvällen lugnt och stilla, vila så mycket som möjligt och försöka kurera mig mot den förbaskade förkylningen.
jag fick förresten en fråga om hur det går med mitt jobbsökande och jag söker så många jobb som jag kan.
jag kollar på olika jobbsidor varje morgon och kväll.
men jag har inte hittat något än tyvärr :/
förhoppningsvis så hittar jag något snart.

Men nu blir det tv och mys för den här tröttisen ^^



Kommentarer
Postat av: lovisa

Hahah, så sjukt skrämmda^^ Krya på dej! Håller tummarna för jobbet (Y)

2008-09-16 @ 09:55:51
URL: http://metrobloggen.se/lovisan
Postat av: martina

hoppas du hittar ett jobb snart =D

2008-09-16 @ 15:20:22
Postat av: Sandra

Du kommer hitta ett jobb som passar dig, sök alltalltallt! <3

2008-09-16 @ 19:29:55
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0