Tråkig torsdag


Idag så vaknade jag med migrän :/
Så det blev att ringa till jobbet och sjukanmäla sig tyvärr.
Känns inte alls bra att göra det första veckan, men jag hade igen medicin hemma så kunde inte bli av med skiten.
Så irriterande att en medicin som jag behöver så mycket ska vara så äckligt dyr.
Varje gång jag använder en kapsel så är det *poff* hundra kronor borta.
Vem har råd med det liksom ? 
Men men, har iaf vilat ut mig idag så.
Alltid när jag har haft migrän så är jag typ snurrig och skakis resten av dagen.
Har mest blivit att vila och titta på tv idag.
Mysa med teo också såklart och prata lite i tele med älskling.

Imorgon så kommer han äntligen hem.
Jag får äntligen ha honom i min famn och känna hans underbara läppar mot mina.
Åh allt underbart som han och jag delar <3
Kan knappt vänta tills han är hemma.
Finns inget som gör mig lyckligare :)

Den här helgen ska vi försöka att ta det lite lugnare.
Bara mysa och verkligen njuta av tiden tillsammans.
Tror att vi behöver det båda två.
Men det blir ändå att åka iväg lite.
Vi ska till Kosta på lördag förmiddag med familjen och se om vi hittar nått fint :)
Men nu ska jag väl gå tillbaka till min soffa och mysa med kissen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0