Sunshine after rain :)

Jag är så grymt glad just nu ! :D
Dagen har varit super bra.
Jag vaknade vid 7, gick upp, slängde i mig lite frukost och gjorde mig i ordning.
Efter det så kom mamma och hämtade mig.
Så hela förmiddagen har spenderats med att leka med mateo osv.
Vi gick en lång promenad på ca 1 timme så att Mateo fick titta på lite traktorer som var och jobbade ute på hovshaga.
Han har fått ett stort intresse för traktorer och lastbilar ^^
En typisk liten kille.

När vi hade lämnat av Mateo hemma hos Ida så åkte vi upp till samarkand.
På HM så hittade jag både mössa och halsduk. 
Detta behövde jag, nu när det har börjat blåsa så kallt.
Köpte även ett nytt puder eftersom jag var så otroligt duktig och tappade mitt gamla i golvet imorse.
Det gick i tusen bitar så nu har jag iaf ett nytt ^^

När mamma är påväg att skjutsa hem mig så ringer min mobil.
Dolt nummer.
Jag blir lite konfunderad eftersom jag inte vet nån förutom mamma som ringer till mig på dolt nr.
Men jag svarar och i andra änden så finns en tjej som vill att jag ska komma på intervju för ett städjobb på hotel konserthuset ! :D
Jag blev så sjukt glad !
Så jag ska dit och prata med henne om jobbet på måndag kl 14.
Önska mig lycka till :)
Nu känns det som att saker och ting börjar lösa sig, happy times <3

OCH om några timmar så kommer min älskling hem :D


Kommentarer
Postat av: Hajen

Lycka till. (:

2008-09-18 @ 13:29:19
URL: http://sharkinboots.blogspot.com
Postat av: lovisa

Grattis gumman :) håller tummarna för dej!

2008-09-18 @ 16:05:29
URL: http://metrobloggen.se/lovisan
Postat av: cHarLie

Grattis gumman!! Håller båda tummarna stenhårt!!

2008-09-18 @ 16:08:45
Postat av: Sandra

Aw, hoppas det går bra!! Håller tummarna som fan<3

2008-09-18 @ 16:12:33
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/
Postat av: Robin

Grattis! hoppas du får det då och att du trivs och att det blir lättare med.. aa du vet :)

2008-09-18 @ 17:13:08
Postat av: Boobhoe ;)

jonsi! du kommer fixa det skitbra, dy har ju rätt inställning nu. Go girl ;)

2008-09-19 @ 04:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0