Sjuklingar

här sitter jag och älskling, sjuka båda två.
förkylda och trötta. 
han kom hem igår pga att han kände sig hängig så nu har jag pysslat om honom i två dagar :)
känns så skönt att ha honom hemma hos mig, speciellt när han mår dåligt.
då vill jag ha honom här så jag kan mysa med honom och få honom att må bättre.
just nu så tittar vi iaf på American Pie 2 som går på 6:an.
rolig film, men man har ju sett den ett par ggr :P

idag så har vi mest bara vilat, tittat på ett par filmer och myst.
vi tvingades oss dock att ta oss till apoteket och affären för att inskaffa medicin och mat ^^
så idag blev det ungsfalukorv och potatis till mig. 
potatismos till älskling.
jag har aldrig gillat potatismos, konsistensen känns så konstig när man äter tycker jag.
men men, smaken är som baken ^^

något som vi också underhåller oss med är att prata om den nya lägenheten och planera inför flytten som blir om en månad.
vi har surfat runt på nätet och letat efter snygga möbler och annat till inredning o sådär.
nu längtar vi bara så mycket tills vi äntligen får flytta in och börja göra om lägenheten till vårt hem.
vi kommer ju även att få en lite större familj nu eftersom vi ska skaffa antingen en eller två kattungar :D
detta är något som får mig att le varje gång jag tänker på det eftersom jag har velat ha en katt sen så länge som jag kan minnas.
jag har iaf bestämt namn nu, om det bara blir en tjejkatt så ska hon heta baby, och om det blir en liten kille så vet jag inte riktigt. 
om det är någon som har bra namnförslag så lyssnar jag gärna :)
Bilder kommer att komma upp sen såklart ^^
Men nu blir det att hoppa tillbaka till soffan och mysa med min älskling
Ciao !

Kommentarer
Postat av: hajen.

Krya på er!

2008-09-10 @ 23:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0