Motion och Myskläder


Nu sitter jag här med mina underbara myskläder på mig och försöker få in lite värme i kroppen igen.
Har nämligen varit ute och promenerat med världens bästa vän Lovisa Neikter idag :)
Vi gick runt växjö sjön och sen hämtade vi hennes cykel o sådär.
Pratade en massa strunt och hade det trevligt som vanligt.
Det är så underbart med en vän som man kanske inte träffar på en månad men när man väl ses så är det inget som har ändrats.
Man kan fortfarande prata om precis allting och har alltid lika roligt tillsammans :)
Bilden i detta inlägg är ju såklart på henne och hennes "lilla" vovve Zita som är väldigt omtyckt av mig ^^
På tal om hundar så var det ett samtalsämne som kom upp flera gånger under vår promenix.
Både jag och lollo älskar djur och nu har hon kommit på vilken ras hon vill ha sen när hon ska skaffa sig en alldeles egen.
Det blir då en fransk bulldog, en väldigt söt hundras tycker jag :)
Själv så har jag och älskling tänkt oss att skaffa en blandras sen när vi tänkt utöka familjen med en vovve.

Det var väldigt skönt att komma ut och röra på sig eftersom det var ett tag sen jag gjorde det.
Fast det märks verkligen att hösten har kommit nu.
Det är inte en särskilt behaglig värme ute längre och vindarna är väldigt kalla.

Men nu tänkte jag ställa mig och laga lite mat som kan värma upp mig och min lilla mage och vänta på att älskling ska komma hem.
Han är nämligen ute i rottne och hjälper sin bror med att fixa lite i hans hus.
Men nu blir det mat :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaw, you are the best friend in the hole world!<3 min engelska är bäst<3 ^^ vi har alltid det kul! :)

2008-09-14 @ 18:33:28
Postat av: Lovisa

Vi har alltid det kul gumman :) <3

2008-09-14 @ 18:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0