Monday once again

Fast den här måndagen är ju lite annorlunda än dom brukar vara ^^
För det första så har jag en liten underbar kisse som ligger i mitt knä och sover medan jag skriver :)
För det andra så ska jag på intervju om ett jobb kl 14 idag.
Så livet känns ganska så bra måste jag säga ^^
Det stora minustecknet är ju såklart att älskling inte är hemma.
Jag kan inte krama om honom när jag kommer hem och är antingen glad eller ledsen.
Men jag får väl ringa honom och meddela sen när jag vet.
Det hjälper ju lite att jag iaf får höra hans underbara röst <3
Längtar så tills hans jobb är klara med att byta alla elmätare som dom ska.
Så att han äntligen får komma hem igen.
Men det kommer ju antagligen att bli till jul nån gång.

Helgen har varit mys, men ganska intensiv.
Det blev inte lika mycket mys som det brukar men det var för att vi var bortbjudna på två födelsedagsfiranden.
På fredagen så var vi först och hämtade lille Teo i Ryd.
Sen ville jag så gärna visa honom för mamma så vi åkte förbi en runda hos föräldrarna och visade upp sötkatten :)
På lördagen så vaknade vi kl 5 på morgonen av en liten katt som tyckte att vi hade sovit för länge.
Lördagskvällen så var vi i Furuby och firade älsklings mamma Ingela som fyllde 51 år.
Det blev en massa god mat och trevligt sällskap.
Sen igår så firade vi lillebror Otto hos mormor och morfar.
Det blev tårta och annat gott fika.
När vi kom hem, så var vi lagom slitna och tillbringade resten av söndagen med att titta på film och mysa.
Alla tre ^^
Vi såg bland annat på Walle.
Det var nog en av dom sötaste filmer jag sett, han var helt underbar !
Den var väldigt lärorik samtidigt som det var mycket humor.
Ett bra sätt att lära barn om hur långt det kan gå om man inte tar hand om jorden.
Alla borde se den, den är jätte bra.
Men nu ska jag väl busa lite med lilla teo och sen börja förbereda mig inför intervjun.
Jag skriver sen i eftermiddag och berättar hur det gick :)

Åh just det !
Måste även tänka extra på svärmor ingela idag eftersom hon opereras idag.
Så vi håller tummarna och hoppas att allting går bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0