Jag längtar


Jag längtar så sjukt mycket efter den nya lägenheten och allt som kommer med den.
Speciellt att vi ska skaffa en eller två kattungar.
Jag har längtat efter att få ha katt sen jag var liten.
Så nu när det bara är ca 3 veckor kvar så känns det som jag håller på att bli galen.
Jag fattar inte riktigt varför, jag borde ju bli lugnare nu när jag vet att jag kommer att ha en liten misse att mysa med snart.
Men det är precis tvärtom, jag bara vill ha den NU NU NU :(
Antar att det är för att det alltid har funnits något i vägen som har hindrat mig från att ha katt.
Mina föräldrar, pengar osv.
Men nu ska jag verkligen få ha katt och jag kan knappt förstå det.
Så underbart att ha en liten kattunge att mysa och busa med :)
Att slippa vara helt ensam i den stora lägenheten när älskling är iväg hela veckorna.
Jag älskar djur så mycket, det blir ju som vänner, bebisar ^^
Man pysslar om dom, och leker med dom, ger kärlek och får kärlek tillbaka.
Jag längtar helt enkelt, sååååå mycket.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha växjö kanske behöver lite lugn efter 20 år med mej haha. Nää men jag flyttar ju inte ännu. Om ett år kanske. Så du hinenr baka massa muffins till mej :P Du måste komma å partaja i vår nya med sen! Gullig förresten du är som läser min blogg hehe.

2008-09-17 @ 02:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0