I miss my baby


Jag vill ha hem min älskling nu !
Saknar honom så sjukt mycket.
Just nu vill jag inget annat än att krypa upp i hans underbara famn och känna mig trygg.
Visserligen så har jag ju vår lilla bebis Teo att mysa med men det är ju inte riktigt samma sak.
Jag kan ju prata med baby i telefon men det hjälper ju inte lika bra det heller.
Jag vill bara ha honom här.

Jahopp ni undrar ju säkert om jobbet och jodå, jag ska dit imorgon för mitt första arbetspass som hotellstäderska.
Det känns väldigt bra att ha ett jobb igen, även om jag bara jobbar extra när dom behöver hjälp.
Det är ändå pengar under tiden som jag söker efter ett heltidsjobb.
Jag hoppas verkligen att jag kommer trivas och att dom jag ska jobba med är trevliga.
Jag ska vara där kl 06 imorgon, då börjar jag och sen så jobbar jag tills kl 11 ungefär tror jag.
Något som är skönt är att man börjar jobba tidigt och slutar tidigt.
Jag menar kl 11, då har man fortfarande hela dagen framför sig och hinner med massor.
Tycker iofs inte om att jag ska lämna Teo hemma dom timmarna, men jag tror nog att han klarar sig.
Han är en så duktig liten katt <3
Jag är glad för att det har löst sig med jobb just nu, men jag är ändå grymt nervös inför min första dag imorgon.
Men det är bara sån som jag är som person.
Jag är får alltid jätte ångest inför en situation som jag inte befunnit mig i förut.
Men det kommer säkert att gå bra, jag måste bara övertala mig själv om det först.
Älskling stödjer mig och hjälper mig igenom det.
Han är så bäst och jag önskar verkligen att han vore här.

Men nu tänkte jag ta en promenad bort till affären och köpa lite läsk och choklad.
Jag känner att jag och mina nerver behöver det.


Kommentarer
Postat av: martina

tror det kommer gå bra, har själv jobbat där - städat och det var jättekul, alla var trevliga å sådär =D

hoppas du kommer trivas lika bra som jag gjorde :D

2008-09-23 @ 14:54:29
Postat av: emelie

grym du är snuttan! go girl ;)

2008-09-23 @ 19:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0