Grattis till världens bästa mamma <3

Idag så fyller min underbara mami 49 år :)
Jag hoppas verkligen att hon får en underbar dag fylld med glädje.
Det är hon värd, så mycket som hon ger till alla i sin omgivning.
Min mamma är en sån person som alltid sätter alla andras behov före sina egna.
Hon är en av dom mest osjälviska människorna jag vet.
Hon gör alltid sitt bästa för att alla ska må bra.

Hon är en sån otroligt bra mamma och det har hon alltid varit.
Jag har alltid vetat att jag kan gå till henne om jag har några problem osv.
Det finns nog inget hon skulle neka att hjälpa mig med om hon kunde.
Hon är min bästa vän och jag älskar henne så mycket.
Utan henne vet jag inte om jag hade suttit här idag.
För hon är den enda som ALLTID har funnits där och stöttat mig när jag behövt det.
Den enda som jag alltid har kunnat prata med om allt.
Hon är en fantastisk människa helt enkelt <3

Grattis på födelsedagen mamma, du är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0