Godmorgon


Idag vaknade jag ganska sent men det är bara för att jag som vanligt hade svårt att somna.
Jag förstår inte varför :/
Det har varit så nu i en månad ungefär, jag har jätte svårt för att somna.
Ligger bara och snurrar i sängen med tusen olika tankar som dyker upp i huvudet.
När jag väl somnar så drömmar jag konstiga drömmar som jag inte alls förstår mig på och så vaknar jag förvirrad.
Känner mig inte ens utvilad när jag vaknar, vet inte om det beror på drömmarna.
Men men, vi får väl hoppas att det försvinner snart.
Det hade ju varit värre om jag hade haft ett jobb och inte kunnat somna i tid för att orka med.
Har ju hellre det här problemet så länge som jag är arbetslös.

Men nu måste jag springa iväg och slänga på mig lite kläder och smink.
Mamma kommer nämligen och hämtar mig snart, vi ska handla o lite sådär :)
Efter det så ska jag och lollo gå runt sjön.
Skönt att komma ut och röra på sig, men den här gången så ska jag ta rätt skor så jag slipper skavsår ^^
Nu får jag nog skynda mig så mamma inte behöver vänta, hoppas alla har en bra dag ! :)

Kommentarer
Postat av: Hajen.

läs före du somnar (omdu inte gör de) hjälpte mig och mina sömnproblem. ^^

2008-09-17 @ 12:17:58
URL: http://hajenkommer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0