Första dagen på nya jobbet

Det gick väldigt bra på jobbet faktiskt.
Dom som jag ska jobba med är trevliga och när man har någon att prata med så går ju tiden mycket fortare.
Jobbet funkade bra, det kändes inte som det fanns något som jag inte skulle klara av.
Så allting gick bra helt enkelt ^^
Det enda som är lite jobbigt är att gå upp så tidigt och vandra dit i höstmörkret men det vänjer jag mig väl vid.
Jag börjar hellre tidigt och slutar tidigt än tvärtom.

Efter att jag hade slutat idag så kom mamma och hämtade mig och Teo.
Vi åkte upp till mormor och morfar så att dom skulle få träffa honom.
Han blev bjuden på lite god mat av mormor ^^
Så om hon ska passa honom någon gång så vet man att han kommer bli bortskämd.

Sen så åkte jag,mamma och otto ner på stan och gick runt en stund.
Jag köpte lite nya saker till köket och en söt tröja på HM.
När vi var klara på stan och dom hade skjutsat hem mig så sov jag en liten stund med Teo i soffan.
Jag vaknade dock efter ca 30 min så det blev en liten power nap.
Jag ringde till mamma och vi bestämde oss för att gå en runda på sundet i den vackra höstsolen.
Det var super fint ute och jag fotade en del kort :)

Resten av kvällen har jag bara vilat, sitter just nu med favorit programmet "Americas next top Model"
Väntar på att älskling ska ringa.
Det blir bara jobbigare och jobbigare att han är borta i veckorna.
Jag saknar honom så mycket att det är sjukt :(
I want my baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0