Denna förbannade förkylning

Jag är så sjukt trött på att vara förkyld nu !
Den bara vägrar att ge med sig och försvinna.
Idag så vaknade jag super täppt och med halsont.
Inte trevligt det minsta :(
Men pappa var iaf snäll och körde hit lite dricka till mig för jag hade inget hemma.
Thank you papi <3
Han tyckte att jag skulle fundera på att gå till vårdcentralen eftersom förkylningen inte släpper.
Men jag vet inte, känns inte som dom kommer göra nått ändå.
Jag har inte hosta eller feber, jag är bara snorig, har ont i halsen och typ noll energi.
Trots detta så har jag och lollo bestämt att vi ska gå runt sjön idag igen så jag kommer ut och får lite luft.
Vet inte om det är det smartaste att vara ute och röra på sig i det kalla vädret när man är sjuk men jag känner att jag inte orkar sitta inne hela dagen för då kommer jag säkert bara att få migrän.

Resten av dagen så blir det väl att göra armband, titta på film, dricka lite varm choklad, spela tv-spel och prata med älskling.
Han åkte ju iväg till öland idag igen :( 
Nu när han varit hemma i 6 dagar eftersom han också varit sjuk så känns det så grymt tomt nu när han är borta.
Men han kommer ju hem på torsdag så det är bara att räkna dagarna tills dess.
Idag är det även exakt en månad tills jag och älskling ska flytta :D 
Så nu räknar jag dagarna tills dess också :)

Kommentarer
Postat av: Hajen.

Oh, då var vi två. :/ Min vägrar också ge med sig. ._. blä.



Du får krya på dig Fina! (: <3

2008-09-15 @ 14:58:31
URL: http://sharkinboots.blogspot.com
Postat av: lisa

hur går det med jobb??

2008-09-15 @ 18:31:15
Postat av: lovisa

du va duttit fast du är sjuk :( dumma förkyldning

2008-09-15 @ 18:45:28
URL: http://metrobloggen.se/lovisan
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-15 @ 18:49:15
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0