Beauty

Just nu så sitter jag här och tittar på Americas Next Top Model 10.
Ett av mina absoluta favorit program.
Jag älskar smink,foto,kläder och det mesta som har med skönhet att göra så det är verkligen ett program för mig.
Ett av mina absolut favorit moment i programmet är när dom visar den bästa bilden som varje tjej har tagit, då sitter man där och drömmer om att man själv skulle kunna fota så underbara foton.
Eller tänk att få vara en av make up artisterna som sminkar tjejerna inför sina fotograferingar.
Åh två av mina drömyrken absolut.
Jag är helt beroende av smink och skulle kunna handla upp hela make up store om jag hade tillräckligt med pengar ^^
Ska iaf bli intressant att se vem det blir som åker ut ikväll.

Mamma ringde mig nyss och frågade om jag vill hjälpa till att passa min gudson några timmar imorgon och det gör jag såklart gärna :)
Har inte träffat honom på länge och ska bli kul att leka med honom och kanske fota honom lite.

Idag så blev det inget av promenaden runt sjön med lollo som det skulle bli, men jag tog faktiskt tag i mig själv och gick en lång skön runda med min ipod.
Det var helt underbart med den kalla luften som fyllde mina lungor och den härliga musiken i mina öron.
Jag gick upp och hälsade på mamma en liten stund på taxi och jag gick förbi lollos hus men hon svarade inte när jag ringde henne så det blev inget besök hos henne tyvärr.
Men vi kanske skulle gå runt sjön imorgon istället så vi får väl se hur det blir.

Det sista jag ska skriva innan jag hoppar tillbaka till soffan med mina popcorn är att jag och älskling ska åka och titta på kattungar i helgen :D 
Så vi kanske har hittat vår/våra kattunge/kattungar ^^


Kommentarer
Postat av: emelie

du kan slita med mej runt sjön :P

2008-09-17 @ 21:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0