Baby is comin home

Sötaste bilden på lillebror och gudson <3

Yay, tack för alla underbara kommentarer som jag fick på mitt förra inlägg :)
Hoppas verkligen att det kommer gå bra på måndag och det känns jätte kul att det finns några som håller tummarna för mig ^^
Ni är as bra helt enkelt.
Just nu så sitter jag här och skiner av lycka.
Har städat nästa hela lägenheten så att jag är lite sliten. 
Men det känns så skönt att ha det gjort, känner mig duktig.
Jag håller nu på att baka kärleksmums tills ikväll när älskling kommer hem.
Eller ja han kommer hem om en timme ungefär :D
Yay !
Så om ett tag ska jag även börja ordna med maten som jag tänkte försöka ha färdig när han kommer hem.
Ikväll så blir det fläskfilé och potatis.
Mumsigt, jajamen !
Men nu blir det nog att sätta igång med allting som jag vill få klart.
Hoppas att alla har en bra kväll, i know i will :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0