Baby <3


Om du bara visste hur mycket jag älskar dig.
Hur mycket du betyder.
Om du visste hur mycket jag längtar efter att du ska komma hem.
Hur underbar du är.
Min baby <3

Dagen började med en snabb dusch innan mamma och pappa hämtade mig.
Sen åkte vi ut till sundet och gick en promenad med wilma.
Resten av dagen så har jag städat och möblerat om lite här i lägenheten,
Försökte få fram lite mer plats och det tycker jag absolut att jag lyckades med :)
Tog bilder och skickade till älskling och förändringen var omtyckt av honom också.

Imorgon så ska det bli övningskörning med mamma på morgonen.
Efter det så ska jag kanske passa sötvovven rambo (på bilden) några timmar medan hans matte ska till sjukhuset.
Tänkte även försöka mig på att baka muffins med glasyr på eftermiddagen eftersom jag ska göra det på fredag när älskling kommer hem :D 
Tänkte lägga upp en bild på resultatet sen.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack snälla Jonna för muffinsen. De var jättegoda, mer sånt...



Kram Lotta

2008-09-04 @ 17:51:33
URL: http://lgsfoto.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0