Alone once again

Ännu en dag på jobbet.
Träffat lite fler arbetskamrater och sådär.
Slutade tidigare idag eftersom det var lite mindre att göra.
Skönt, för jag vaknade kl 2 inatt och hade svårt att somna om igen.
Så har varit väldigt trött och min underbara migrän kom och hälsade på.
Men nu mår jag bättre, är bara trött men på en måndag så är väl dom flesta det ^^
Fick skjuts till jobbet idag av älskling :)
Väldigt mys att kramas lite i bilen innan han var tvungen att åka och jag tvungen att gå in o jobba.
Jag börjar verkligen hata att han är iväg i veckorna :/
Speciellt nu när vi har börjat packa ner allt i lägenheten.
Det känns inte som vårt hem längre.
Vårt hem är i Öjaby ^^
Och vi längtar så grymt mycket båda två tills vi flyttar, men nu är det snart bara 2 veckor kvar :)

Förutom jobbet så har jag varit hemma hos mamma och pappa en stund.
Teo fick följa med också.
Var trevligt att prata med mamma och så.
Vi bestämde lite planer inför imorgon med.
Både hon och jag är lediga, så vi ska hem till mormor och morfar på middag.
Middagen är nog mest eftersom att mamma fyller 49 imorgon.
Hon har redan fått en present av mig och älskling när vi var på kosta outlet i lördags men hon ska få en sak till :)
Sen så skulle vi kanske övningsköra och lite sådär, men vi får väl se vad vi hinner med.

På tal om helgen så var den full med mys för mig,älskling o teo.
Vi har tittat på film, umgåtts med familjerna, packat ner en massa i flyttlådor osv.
En väldigt bra helg, men alltför kort som vanligt.

Nu blir det iaf att fixa lite mat, känner att magen kurrar lite ^^

Tobias Eriksson <3 i love you and miss you so

Kommentarer
Postat av: emelie the pro

Du! Nu måste du faktiskt vara lite social med mej. Jag behöver låna lite av ditt lugn haha. hör av dej!

2008-09-30 @ 05:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0