4 månader av kärlek <3


Idag så är det exakt 4 månader sen jag träffade världens mest underbara kille.
Tobias <3
Och dom här 4 månaderna kan jag helt ärligt och utan tvekan säga har varit dom lyckligaste i mitt liv.
Jag har växt så mycket med stöd och kärlek från min underbare.
Jag vaknar varje dag och ger 100 % eftersom jag är trygg och mår bra.
Tillsammans så är vi oslagbara och vi mår verkligen bäst tillsammans.
Det går inte att beskriva allt som vi känner för varandra.
Det är helt enkelt underbart :)
Nu är det snart fredag och då kommer han äntligen hem.
Då får vi fira vår 4 månaders dag och ha en hel helg full med mys <3

Tobias Eriksson, i love you so much <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis som fan!

2008-09-24 @ 22:03:32
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0