Världens bästa mormor och morfar <3


Helt seriöst så vet jag inte några andra som är så snälla och underbara som dom är.
Jag skrev ju igår och berättade om möblerna som jag och mamma hittade på jysk.
På eftermiddagen så var vi hemma hos mormor och morfar en liten stund och berättade om det.
Så idag ringer min super söta mormor och berättar att hon och morfar vill ge oss möblerna i present.
Jag blev så grymt glad, dom är så snälla att man blir helt stum.
Och det är inte första gången som dom gör något sånt här.
Dom hjälper alltid till så mycket dom kan, utan att man ber om det.
Dom är världens bästa morföräldrar, och inte för att dom ger bort saker, utan för att dom alltid ger så mycket kärlek som dom bara kan till oss.
Jag älskar dom så mycket, och dom är några av dom absolut viktigaste människorna i mitt liv.

Tack för att ni finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0