Väntetid

Nu är både soffa och säng beställda.
Mamma och jag var och fixade det idag, så det känns bra.
Sängen kommer om ca en vecka så det blir ju perfekt tills det att vi flyttar in.
Soffan däremot kommer inte att befinna sig i vår lägenhet förrän i december troligen.
6 - 8 veckor tar det innan den är i växjö :/
Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge säger dom ju.
Lite besviken är jag såklart, men ändå så grymt glad för att den äntligen är på väg :)
Vi får nöja oss med vår lilla soffa så länge ^^
Den kommer se hur liten som helst ut i det stora vardagsrummet, haha.
Men det är så livet är ibland.

Annars idag på förmiddagen har jag varit och handlat med mamma och sen varit hemma med henne en stund och umgåtts.
Alltid lika mysigt :)
Nu ska jag väl försöka städa upp lägenheten lite och fixa fram något att äta.
Senare så skulle jag kanske träffa lollo en stund, men vi får väl se hur det blir.
Kvällen kommer väl som vanligt bestå av tv, mat, mys med teo och virkning ^^

Imorgon så kommer äntligen min älskling hem igen <3 :D

Kommentarer
Postat av: martina

vad är det för soffa ni ska ha?

2008-10-09 @ 16:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0