Things too do


Haha detta är den första cam bilden som jag tagit på länge så ursäkta att jag ser helt skabbig ut ^^
Jag ska snart springa iväg och hoppa in i duschen och snygga till mig lite innan älskling kommer hem ikväll.
Ska även hinna diska, laga mat, städa i ordning lägenheten lite och en massa annat som jag inte minns nu.

Idag så har jag inte gjort så mycket.
Mamma och jag var på citygross och handlade lite, bla nytt garn så jag kan fortsätta med min filt, avfärgning + hårfärg och en massa mat såklart ^^
Sen var jag hemma hos dom en stund, åt lite wok, virkade och pratade en massa med mamma :)
Väldigt trevligt måste jag säga.
Mami är bäst <3

Men nu är det väl dags att sätta igång med allt som jag ska göra.
Tänkte bara tipsa om maten som vi ska äta ikväll, ett av mina absoluta favorit recept: Pannbiffsgryta.

Pannbiffsgryta:

Biffar: Blanda köttfärs, 1 ägg och vitlökspeppar

Stek biffarna och skiva potatis

Lägg blandade lager av potatis och biffar

Koka upp 2 köttbuljongtärningar och häll över alltihop

Koka på låg värme i ca 30 min

Kommentarer
Postat av: emelie

va fan vad du har blivit huslig då!! :P du kanske ska ta på dej burkan med. nä men du. häng med ut i helgen!

2008-10-02 @ 15:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0