Just one more week :D


Nu är det bara den här veckan kvar, sen så flyttar vi till den nya lägenheten nästa onsdag !
Vi är så sjukt lyckliga just nu, jag och min älskling :)
Tyvärr så kommer jag ju vara själv även den här veckan eftersom baby jobbar, men jag får hålla mig glad genom att tänka på nästa onsdag.

Helgen har varit jätte mysig.
Även om jag har jobbat varje dag.
I fredags så hjälpte älskling mig att färga mitt hår, som ni ser på bilden.
Tyvärr så hade jag migrän större delen av dagen, men det gick som tur var över tills på kvällen.
För då promenerade vi iväg till Royal thai där vi träffade Lollo och Axel.
Vi åt en massa mumsig mat, älskar deras friterade kyckling med currysås <3
När vi var mätta och glada så var nästa stopp på bowlinghallen och så spelade vi lite discobowling.
Måste ju få skryta med att min älskling vann ;)
Vi bestämde att vi fyra ska hitta på nått roligt snart igen.
Troligen så blir det nog gocart.
Kvällen slutade hemma i sängen med en massa mys :)

På lördagskvällen så åkte älskling ut till sin kompis rasmus i ingelstad och jag var hemma hos mamma och pappa eftersom det skulle komma lite släktingar dit och fira otto och jesper som fyllt år.
Jag var ju tyvärr tvungen att åka hem tidigt eftersom jag skulle upp och jobba kl 5.
Men jag hade jätte svårt att somna och när älskling kom hem kl 01 så hade jag fortfarande inte somnat.
Så igår när jag skulle upp till jobbet så var jag ganska så sjukt trött ^^

Idag så blir det nog mest att ta det lugnt och titta på film.
Jag och älskling har fått låna hans föräldrars vhs så nu kan jag titta på alla mina disneyfilmer som jag älskar ^^
Jag vet att det är barnfilm, men jag älskar att titta på dom.
Jag minns hur det var när jag var liten och såg på dom.
Man försvann liksom in i filmen och det kan jag göra än idag :)

Kommentarer
Postat av: hajen

DISNEY IS THE SHIT! :D Jag och min kompis hade disney nätter då vi kolla igenom alla disney filmer vi ägde. :P

2008-10-06 @ 14:40:24
URL: http://sharkinboots.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0