Höstväder

Regn, regn och ännu mer regn.
Visst det kan väl vara mysigt när man har sin älskling hemma så att man har honom att mysa med.
Men nu råkar det ju vara så att jag får vara hemma i vår nya fina lägenhet ensam eftesom baby är iväg och jobbar :(
Han var super gullig och kom hem igårkväll, vi åt middag, tog ett bad med tända ljus och myste i massor.
Men eftersom han måste åka iväg så tidigt på morgonen om han sover hemma så blir det nog inte att jag får sova jämte honom förrän i helgen.
Men idag så är jag hemma hos familjen på slottsbrovägen och hälsar på.
Teo fick också följa med eftersom att han och wilma har börjat komma överrens och leker så sött :)
Geisha får vara hemma själv för första gången sen vi hämtade henne.
Hon och Teo har äntligen börjat acceptera varandra och bli vänner.

Men nu ska jag väl umgås med familjen och hoppas på att det regniga vädret försvinner eftersom jag måste cykla till jobbet imorgon och då vill jag helst inte att det regnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0