Hey its friday im in love


Fredagskväll.
Mys, kyssar, film, godis och världens bästa älskling.
Mer kan man inte begära, och det finns inget mer jag behöver heller :)
Äntligen är han hemma igen, min babe.
Just nu är han iväg och köper lite som vi behövde ha hem från affären.
Men sen när han kommer hem så blir det film och mys för fulla muggar ^^
Teo är lika busig som vanligt såklart, ger oss en knapp stund av lugn och ro då och då.
Men vi älskar honom lika mycket för det <3

Imorgon så är hela dagen fullplanerad känns det som.
Först så ska jag jobba 06 - 10.
Sen så ska vi ut till rottne eftersom älskling ska hjälpa sin bror med lite el grejjor.
Eftersom jag inte har nån lust att sitta ensam hemma och baby ville ha med mig så är det klart att jag följer med.
Måste förresten passa på och berätta att älskling blev farbror idag kl 04.
Till en liten kille :)
Så grattis till älsklings bror och hans fru.

När vi har varit i rottne så tror jag att vi skulle hem till babys föräldrar en stund men jag är inte säker.
Men vi ska iaf till mio och till jysk och ordna lite med papper och sånt på möblerna.
Och allra sist på schemat så ska vi åka och titta på en liten kattflicka som ska få flytta in med oss i den nya lägenheten.
Super kul med två gulliga katter och skönt för teo att han har någon att leka med när vi inte orkar ^^

Men nu kom älskling hem så nu blir det film :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0