halloween is comin up

Japp, nu i helgen så är det halloween.
Alla helgons dag.
Man hedrar dom döda eller ja nu för tiden så är det mest ännu en ursäkt till att supa osv.
Men jag brukar åka och tända ett ljus hos min farmor.
Tyvärr kunde jag inte göra det förra året eftersom jag var i strängnäs hos robin.
Men vi gick och tände ett ljus hos hans vän andreas.
Jag tycker det är viktigt att visa att dom fortfarande finns kvar i hjärtat och att man saknar dom man mist.
Så halloween är ganska viktigt för mig.
Jag saknar fortfarande min farmor så hemskt mycket.
Igår natt så drömde jag om henne, det brukar hända ungefär 2 ggr om året.
Vid halloween och vid den tiden som hon gick bort.
Så på lördag så åker jag och älskling och tänder ett ljus för henne.
Ingalena Sten - R.i.p

Nu på fredag så fyller min älskling 21 år :)
Så idag och imorgon kommer mest handla om att fixa alla överraskningar osv som han ska få när han kommer hem.
Jag hoppas att han kommer bli glad ^^
Både mina och hans föräldrar kommer på födelsedagsfika på kvällen så det blir säkert trevligt.


Vill bara tillslut skriva att jag saknar mina vänner, jag fick kommentarer på mitt förra inlägg av två av dom.
Jag saknar er båda så mycket <3
Ni är sånna vänner som jag alltid kommer att älska och bry mig om.
Vi får se till att träffas oftare.
Tyvärr är det ju ofta så att alla har olika saker som gör att man inte riktigt hinner med.
Men jag ska iaf försöka att höra av mig.
Ni är underbara <3

Kommentarer
Postat av: hajen

Jag tycker att de flesta högtider numera är en usäkt till att supa, fcking stört. .__.

2008-10-29 @ 14:04:39
URL: http://sharkinboots.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0