Förväntansfull :)

Inför resten av dagarna som väntar denna veckan så är det precis så jag känner mig.
Förväntansfull ^^
Imorgon så kommer älskling äntligen hem, så då tänkte jag överraska med god mat och en riktigt myskväll så att jag får skämma bort honom lite.
Mat + Helkroppsmassage + tända ljus + film + massa kyssar,kramar och övrigt mys ^^ 
Så det hoppas jag att han kommer uppskatta.

Tyvärr så ska jag jobba 05 - 10 både fredag,lördag och söndag så det känns lite segt men det är så det blir ibland.
Jag tjänar ju pengar iaf, och jag jobbar ju när älskling ligger och sover så han slipper ju sakna mig :P
Det är bara jag som får gå runt på jobbet och längta hem till honom i sängen.

På fredag så ska vi gå på discobowling med lollo och axel :)
Det ska bli super kul !
Jag älskar bowling och med en bästa vän och världens bästa älskling så kan det ju inte bli annat än underbart.
Vi tänkte att vi kanske ska gå ut och äta lite innan, på Royal thai eller nått sånt.
Massa mumsig mat ^^

Nån dag nu under helgen så ska jag,älskling, hans storebror och hans fru gå och kolla på bomässan som är i tipshallen.
Det ska bli jätte kul det också, eftersom det kommer vara en massa om inredning osv.
Och det passar ju jätte bra med lite tips och idéer nu när det bara är 14 dagar tills vi flyttar :D
Ihhh ! 
Så underbart ^^

Men nu ska jag sätta mig i soffan, dricka lite saft, virka på min filt som jag håller på med ^^ och vänta på att " two and a half men" ska börja :)

Hoppas alla har en bra kväll !


Kommentarer
Postat av: lovisa

Kommer bli buskul:)<3

2008-10-02 @ 15:58:07
URL: http://metrobloggen.se/lovisan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0