Changes

Nu har det hänt mycket.
För det första så fick jag och älskling nycklarna till lägenheten igår :D
Så vi flyttade genast bort lite saker och gick där och planerade ett tag.
Det kommer bli så sjukt underbart att bo där.
Men nu vill man ju ha in alla möbler på en gång så att man kan börja göra iordning.
Så på onsdag ska vi få hjälp att flytta dom "stora" sakerna.
Soffan kommer ju senare men det kommer vi fixa ändå.
Vi är iaf så sjukt lyckliga ! 
Jag vill bara att det ska bli onsdag så att älskling kommer hem och allting kommer in i lägenheten.
Vi ska även till ikea och köpa en säng och madrass.
Den andra sängen var vi tvungna att avbeställa pga utgifter som vi inte visste om.
Så vi hade inte råd med den tyvärr.
Men vi tror att vi har hittat en snygg säng på ikea så det blir bra ändå :)

Det andra som har hänt är inte alls roligt :(
Stackars lillebror otto  har nog fått hjärnhinneinflammation så han ligger på sjukhus just nu.
Mamma och pappa var med honom där tills kl 2 inatt.
Han har tydligen haft jätte ont i huvudet hela helgen och kräkts.
Så igår låg han bara och grät eftersom han hade så ont.
Så nu hoppas vi att han får medicin och mår bättre,
Mamma och pappa kommer hit och hämtar mig snart så ska vi åka och hälsa på honom <3

Så nu måste jag springa och fixa till mig hoppas att alla har en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud va mysigt det kommer bli! jag vill också flytta :( och hoppas din bror blir bättre!<3

2008-10-14 @ 12:44:23
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ska veta att jag verkligen hoppas att han blir bättre snart. jag har varit med och behandlat dom med meningit och det är inte kul. bättre om den va bakteriell. hälsa krya på dej!

2008-10-14 @ 20:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0