Äntligen internet ^^


Eftersom jag inte kunde ladda upp bilderna på lägenheten här så får ni se en bild på Teo istället :)
Men nu sitter jag här hemma i vår lägenhet och skriver. 
Äntligen så kom internet hit ^^
Det är mest bloggen som jag har saknat.
Att kunna skriva när jag vill osv, eftersom jag är en sådan person som glömmer mina tankar ganska fort :P
Sen är det ju det där att kunna ordna med sina räkningar osv som man vant sig vid.
Men nu är det ju iaf tillbaka och jag kan skriva hur mycket jag vill.
Även skönt att kunna lägga upp bilder på bilddagboken igen.
Det är roligt att lägga upp bilder som visar hur det går framåt i lägenheten :)
Har ju fortfarande inte lagt upp någon bild på geisha, men om någon är intresserad så kommer det finnas på bdb.

http://miinerva.bilddagboken.se/

Idag så är det ju min älsklings födelsedag.
Så i morse fick han frukost och lite presenter :)
Sen åkte vi en runda med bilen och kikade in lite på mediamarkt.
Jag ville kolla på objektiv, men det är svårt när man inte kan så mycket om det.
Någon som vill tipsa om ett relativt billigt macro objektiv ?
I vilket fall som helst så träffade vi ris och pratade med honom en stund.
Alltid trevligt eftersom vi inte ses särskilt ofta.

Nu så är älskling iväg och äter lite lunch med en jobbarkompis till honom.
Jag tänkte att jag ska städa iordning för ikväll när föräldrarna kommer och firar honom.
Hoppas att alla har en bra helg :)

Grattis älskling 21 år !


Kommentarer
Postat av: mie

va roligt att kunna läsa lite blogg igen jag har saknat dig... kram

2008-10-31 @ 13:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0