Va fan gör jag uppe nu ?

Det är exakt det som jag sitter och frågar mig själv.
Har nämligen inte kunnat sova ordentligt några nätter nu.
Så jävla hemskt är det när man inte kan somna och slappna av.
Jag bara vrider och vänder på mig hela tiden och sömnen vägrar att infinna sig :/
Inte nog med det så vaknar jag as tidigt varje morgon och måste springa till toaletten.
Jag tror nämligen att jag har fått urinvägsinfektion igen.
Så nu har jag suttit en stund i ett varmt bad eftersom det brukar hjälpa lite.
Har även blandat till en stor tillbringare med kallt citronvatten som jag ska försöka hälla i mig under dagen.
Så där är ju två tips till er som kanske också har problem med urinvägsinfektioner.
Jag har drabbats av det här för många gånger nu, men det är bara att bita ihop och försöka bli frisk så fort som möjligt.
Det ska även funka att dricka tranbärsjuice, jag har provat det men tyckte inte att det var något för mig.

Annars idag så ska jag umgås med mamma lite.
Vi ska åka iväg och handla och sådär :)
Måste köpa kattmat till mina små älsklingar och sen behöver jag köpa hem ingredienser till kycklingwrapsen som vi ska äta på fredag.
Tror att det kommer bli skit kul !
Det blir några av älsklings kompisar och några av mina.
Så kommer vi vara här och äta lite gott och chilldricka, visst låter det bra :)
Men nu ska jag börja med min citronvattenkur, önska mig lycka till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0