Umgås med älskade mor

Här har ni mina nya super söta mys skor som jag köpte idag när mamma och jag var på Netto.
Vi köpte likadana :)
Dom kostade bara 50 kr och när man inte har så mycket pengar så passar det ju bra.
Jag fattar inte varför folk tror att allt man köper på Netto och tex rusta är skit saker.
Bara för att det är billigare så behöver det inte vara dåligt.
Jag älskar dom iaf, dom håller fötterna varma och är så mjuka :)

Så idag har jag som sagt umgåtts med mamma.
Hon kom hit idag på förmiddagen och så gosade vi med katterna lite.
Wilma var också med såklart.
Hon är skendräkig stackaren så hon sprang som en galning efter katterna.
Mer än vanligt alltså ^^
Sen så åkte vi runt i lite affärer och kikade.
Köpte lite saker som jag behövde tills att jag skulle baka.
Så idag bakade jag cornflakeskakor.
Sjukt gott är det.



Nu sitter jag här och lyssnar på Kristian Anttila som lillebror otto tipsade mig om.
Har även läst om honom på lillebrors flickväns blogg, och när jag nu själv lyssnar måste jag säga att dom har rätt.
Han är grym :)
Tipsar särskilt om hans låt "Västra Frölunda", den var verkligen jätte bra.

"Att alla dessa hus var kistor
Jag sitter, plussar noll med noll 
När jag var liten, försvann jag in i tv:n
 Och förvandlades till en pansarvagn med en dröm 
 Ibland ser man dig på bussen till staden 
Jag krattar löven kring mitt hjärtas grav
 Som om jag kunde rå för, jag blev ett monster
 Jag är ensam, men ärlig mot mig själv  
Och vem är du att mig fördöma? 
Varifrån är du?
 Kom till Västra Frölunda och föds död
 Tanken slog mig när jag åkte på spö" 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0