Tjejkväll

Just nu så är jag sjukt trött.
Jag funderar på att försöka hålla mig vaken tills att älskling kommer hem från sin kväll med killarna men jag vet inte.
Själv så har jag spenderat min kväll med världens underbaraste emilia och hennes lilla vovve.
Det blev att laga fläskfilé med pommes,sallad och att titta på beck innan hon begav sig av hemåt. 
Blev även en massa tjejsnack såklart :)
I love you Charlie <3
Måste helt klart bli fler kvällar som denna.

Imorgon så blir det nog mest att ta det lugnt eftersom jag ska upp och jobba kl 5 på måndag.
Ska även cykla dit så det blir nog att släpa sig upp ur sängen kl 03:30 eller nått liknande :/
Fy fan, tur att man bara jobbar tre timmar och sen kan åka hem och sova om man vill det.
Men jag ska inte klaga, jag är såååå glad för att jag har ett extra jobb överhuvudtaget, det finns många som inte har nått.
Imorgon är det ju även farsdag, så vi ska ut en stund till furuby och fira älsklings pappa mats.
Min egen pappa kan jag inte fira eftersom han är och jobbar, men ett sms ska han få och något annat senare när jag har pengar.

Men nu tror jag att det är dags att krypa ner i sängen och försöka hålla sig vaken genom att läsa.
Good night 2 you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0