Tisdag med mami


Idag så har jag varit och stor handlat med älskade mamma :)
Köpte en massa mat eftersom vi i stort sett inte hade någonting kvar hemma.
Men nu så är allting påfyllt och när älskling kommer hem så ska vi mumsa på nått gott.
Tror att det kanske blir kyckling wok idag.

När vi var iväg så var mamma snäll och köpte en jätte fin spegel som vi ska ha i hallen till oss.
Ska ta en bild sen och visa.
Vi fick den i inflyttnings present av henne och pappa.
Snällaste gullföräldrarna man har ibland ^^

Vi susade även förbi rågårds och jag hittade ÄNTLIGEN en kofta som jag gillade och till ett rimligt pris.
179 kr är inte dyrt så jag köpte två stycken, en svart och en blå.
Jätte fina och jag är super nöjd.

När vi ändå var på samarkand idag och handlade så passade vi på att smita en in en stund på HM.
Där hittade jag lite roliga saker som jag ska överraska älskling med på fredag när vi ska fira våra 6 månader tillsammans <3

Nu ska är det dags att plocka iordning lite här hemma innan älskling kommer hem.
När vi har ätit så tror jag att han ska få hjälpa mig att färga håret, eftersom han var så duktig förra gången :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt fin bild!

2008-11-25 @ 19:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0