Tired


Här sitter jag, sliten och på inte alls så särskilt bra humör.
Är inte riktigt säker på varför.
Det kan ju bero på att den förbannade förkylningen fortfarande befinner sig i mitt system.
Eller så kan det ju bero på att jag har en katt som vägrar förstå att hon inte ska befinna sig nära blomkrukor osv eftersom hon river ner dom hela tiden.
Men det kan ju även vara det faktum att jag känner ett stort behov av att städa hela lägenheten men orken är någon helt annanstans (antagligen pga förkylningen)
Men det är ju bara att ta tag i det antar jag.
Det känns ju alltid så mycket bättre när man äntligen sitter där med allting städat och klart.
Men först ville jag sätta mig här en liten stund med en gammal madonna låt som sällskap.
"The power of goodbye" är en sjukt bra låt.
Jag tycker faktiskt att dom flesta av hennes gamla låtar var så mycket bättre än hennes nya.

Nu är det snart helg igen också.
Väldigt skönt att få vara med älskling och koppla av.
Visst har jag varit hemma i en vecka med förkylningen nu men jag kallar inte direkt nysningar,hosta,feber,frossa osv för avkoppling ^^
Så en massa mys med älskling står på schemat helt klart.
På lördag så ska han dock iväg med ett gammalt kompisgäng och festa till det lite tror jag.
Så om någon känner mig sugen så får ni gärna komma hit och hålla mig sällskap :)

Men nehe, nu så är det dags att ta tag i eländet där ute.
Wish me luck ;)

Kommentarer
Postat av: cHarLie

Jag håller dig gärna sällskap :)

2008-11-06 @ 13:50:52
Postat av: hajen

hade gärna kommit som sällskap.

2008-11-06 @ 16:11:44
URL: http://sharkinboots.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0