Things are lookin up


Här är en av bilderna på Milo, älsklings söta brorson.
Tog några foton i helgen och han är ju verkligen super söt :)

Annars så har helgen varit en massa mys, även om vi inte fick koppla av riktigt så mycket som vi velat.
Men helt okej har den varit.
Vi hann med ett litet besök hemma hos mor och far.
Alltid lika trevligt och speciellt nu när man inte varit där på ett tag.
Vi hade till och med oss katterna ^^
Så wilma hade fullt upp hela tiden, haha.

Igår så hade vi en allmän chilldag, med kebab och slapp framför tv:n.
Älskling köpte ett nytt tv-spel som verkar jätte roligt.
Så jag tror att jag ska sätta med en stund med det sen när jag är klar med städningen.
Har faktiskt gått väldigt bra idag.
Har hunnit med köket, och vardagsrummet hittils + att jag tvättar samtidigt.
Älskling har även varit hemma på lunch, väldigt uppskattat och mysigt.
Så skönt att han är så nära hemma nu så att han kan åka hem på lunchen :D
Det gillar vi !

Men nu ska jag tillbaka till städning och annat roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0